Svar på tal babe's.

Okey Babe's slänger in '' svar på tal '' För är riktigt trött på vissa saker, som kommer fram här i bloggen. Att sitta och hålla på som 3 åringar är bara så omoget att hålla på som ni gör, ni gör bara bort er själva just so you know't, uuuuuch.

Asså hur moget är ni på en skala och sitta och säga '' du är en hora '' ;)?  Vet ni ens vad ordet '' hora '' betyder, det är en tjej kan vara en kille också , Som säljer sig för sex elr något annat liknade. Och vad jag vet? är jag inte en hora, som säljer sig för sex ni borde tänka på vad ni säger innan jag smäller av. Och tror ni att ni får fetaste respekten så har ni helt fel? Ni gör bara bort er och det är riktigt skämmigt faktiskt att, sitta och kalla någon ''hora'' om man inte ens något om de

Sen tänkte jag också ta upp en sak? som alla håller med på facebook, Att JAG skriver ut mina problem där? Men helt seiöst? felicias facebook - alltså min logg , skriver vad fan jag vill där, love 't or hate't så är de ju ;) Jag skriver vad jag vill, aldrig bett er älska mig , elr något sånt. Om ni tycker jag är omogen borde ni faktiskt tänka på er själva, vad ni själva är, För det ni gör är inte moget någonstans. FÖR sitta och klaga på en person som redan mår så pass dåligt, det är bara så äckligt av er att hålla på så. LÅT mig leva mitt liv som jag vill, älska eller hata det. Sluta upp förfan. 

Och sista saken är om alla falska vänner, som det finns en del av. ;) Well, som alla vet så har jag ju haft en ''bror'' som svek mig för 7 månander sen, och hans brud gör allt för sabba för mig skriver ut mig, sabbar vänskap mellan mig och kompisar, sitter och trycker ner mig och blablalba. Men nu har punkten kommit att jag ger mig inte, vill hon ha bråk ska hon lixom få de. Hon och hennes äckliga dubbelmoral till kille gick och sa till folk att jag knarkar, '' felicia knarkar '' Där gick gränsen. Att man gå så långt att göra något sånt, alla vet att jag är i mot droger det är det värsta jag vet, Har lämnat kompisar som knarkat och sånt, fått polare att sluta med skiten. Så tror dom seriöst att jag skulle kunna knarka. NEJ SKULLE INTE TRO DE. Och sen sabba den här dubbelmoralen mitt förhållande kan man säga för hon vill INTE att jag ska vara lycklig, så hon sabbade det. För hon tror att jag sabba hennes? Men inte mitt fel att hennes kille strula och pulla en annan tjej right babes? ;) 
- Men detta var allt, hoppas att folk tänker om, för innan jag smäller av.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du tror att du e ngt va? felicia du kallar alla hora , det e du du du , eller så kallar du en smuts , så gå döööö , du e lik blek i huvudet med det säger alla , ngn frågar vem e felicia cronholm ? dom säger liket och alla vet vem du e om man säger det .

2011-09-29 @ 08:16:08
Postat av: sandra

kommentaren över är ju fett onödig. eller under eller vart den nu kommer hamna efter min kommentar.

bara för att felicia säger ifrån nu precis vad hon tycker och tänker, måste hon tro att hon är något då? hon är sig själv, och ärlig. ingen falsk liten fitta som leker något hon inte är.

sen att du börjar dra upp om att hon är blek och sånt, vafan har det med saken och göra? och ni ska väl skita i om hon är blek eller ej, det är väl förfan hennes sak. och hon är inte mycket blekare än någon annan. hellre blek än att hon kryddar med värsta brunkräm och allt som en liten fjortis. och vad jag vet så använder hon smink och så, och ser inte alls ut som något lik.

"dom säger liket och alla vet vem du är om man säger det" -jag undrar vilka "alla" du syftar på, själv har jag aldrig hört någon kalla henne liket, vet ingen som ens känner igen henne som liket. och hur moget är det att hålla på så?

haha förfan, sköt ert eget så lär nog felicia också göra det.

sen om ni nu inte tycker om felicia, varför lägga ner energi på det? hade ni inte brytt er om henne eller något, då hade ni skitit i henne totalt och inte hållt på och snacka om henne eller trycka ner henne.

med andra ord så var den kommentaren bara jävligt onödig. sen att du inte vågar stå för vem du är är också rätt löjligt faktiskt.

2011-10-01 @ 18:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0