lady,lady,lady nana.

Hej mina söta små läsare ;) sitter just nu och dunkar musik och snackar med Conne på msn , försöker planera hur vi ska göra idag. Idag blir det helsingborg stad och chillar där, vet inte om jag ska sova med emelie syster det är inte säkert för hon har feber vilket suger verkligen! Så vi hoppas att hon blir frisk så jag kan sova hos henne och ha riktigt kul vilket jag verkligen behöver efter allt. Men nu ska jag göra v mig & tvätta mitt löshår tvätta mitt ansikte & klippa sönder mina jeans, kommer bli sjukt fint. Sen får vi se vad som händer försöker hitta någon '' chillfest '' men verkar inte finnas någon. 
Men vi hörs senare, för nu ska jag göra det jag skulle göra & sen ska jag gå till tåget bloggar mera senare, :)



feeeeeeeeeeeeet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0