Kör på en helt ny start nu.

Som ni säkert har märkt har jag inte bloggat så jätte mycket, för jag hade tänkt lägga ner denna bloggen. Men så tänkte jag på att jag orkar inte starta en helt ny blogg och sånt trams. Så kommer börja blogga på allvar nu och vara så aktiv, som möjligt lovar jag.Ska även göra om min design jätte trött på denna, så nu köööör vi va.. :)Well,  Kan ju berätta lite om min dag idag har jag varit med Hanna nilsson och jag har haft sjukt kul. Dagen började med att gå upp halv 12 för skulle möta Hanna i stan kvart över 12, så gick ner och mötte henne vid expressohaus. Sen gick vi till pappis och köpte cigg gick en jävla omväg men det får man ta ju :) Well, när vi hade köpt cigg på pappis så gick vi hem till Hanna, Så när vi är nästan vid Hanna så säger Hanna '' vi tar en genväg '' ja visst. Först fick gå igenom en hel jävla åker och sen kommer en å helt sjukt, så fick gå tillbka hela vägen och fick ta den långa vägen istället. När vi kom hem till Hanna var jag helt slut så jag la mig i Hannas säng orkade inte röra mig ingenting. Sen så skulle vi gå till Hannas farmor i regn höll på att dö, så vi cyckla sen gick allt fel hah. Men tack för en helt underbar dag Hanna,det måste verkligen göras om! Nu sitter jag bara i min systers kök och ska snart lägga mig för ska upp tidigt för att möta Hanna i stan för vi ska hem till mig och packa sen åker jag till min underbara pojkvän och sover där hela helgen, kan inte bli bättre. Så ska försöka låna hans data och blogga lite om jag får , men det tror jag. Men nu ska jag stänga av min bästavän min data, och lägga mig i soffan och kolla film tror jag , Sen ska jag nog försöka sova! Bloggar mera i morgon innan jag drar,
puss & kram felicia.

Kommentarer
Postat av: david lindblom

HAHA du har cameltå , äckligt :)

2011-09-27 @ 18:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0