Godnatt

Nu säger jag godnatt mina fina läsare ;) , inget blev som planerat idag. Åkte iaf till östra hämtade mina grejer och det slutade med att många tårar kom från min sida & sen så skildes vi åt föralltid. Orkar inte ta vad som har hänt här, inte nu iaf. Är INTE på toppen humör är hos min syster, och pratar lite med henne är fortfarande lite ledsen. Men det går över, Ska lägga mig i sängen med min fina söta syster nu & prata lite och sånt mys. I morgon vet jag inte vad som händer, för min pojkvän har lyckats få utegångsförbud så smart, men älskar han endån hehe. Så vi hörs i morgon och sånt, så ni får sova så gott för det ska iaf jag göra . :) Bjuder på 2 söta bilder. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0