yeah i know you like i't baby .

Hej mina söta läsare ;) Vet att uppisen har sögit riktigt mycket nu under helgen, men ska bättra mig jag lovar. I fredags så skulle jag till helsingborg men blev ingenting med den saken utan fick stanna hemma alltid lika trevligt ju. Lördags så åkte jag in till helsingborg med en polare träffade anton, axel riktigt kul hade vi föruttom det dåliga så var det riktigt kul & riktigt chill. Sov ju också hos älskade emilia roberg som jag saknade sjukt mycket så sov över med henne, träffade hennes pappa osv alltid lika kul. Sen åkte jag hem idag var hemma vid 7 tiden kanske, skulle träffat Anton med blev inget, så får bli i morgon i stället. Så i morgon ska jag till helsingborg men på morgonen vid 10 ska jag träffa kalle en polare om jag kommer upp får vi ju hoppas! Nu ligger jag bara i sängen och hör på musik ska snart sova för rätt trött , så vi hörs i morgon. Ni får sova gott för det ska jag göra, så hörs vi i morgon babes . ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0