Vad vore jag utan dina andetag? ♥

Mariah kristina elizabeth persojevic kristiansson min älskade storasyster. 

Storasyster? Jag vet inte vad jag skulle gjort dig helt ärligt du har mitt hjärta i din hand det vet du om, jag skulle ta skott för din. Om du hade fått en pistol i huvet så hade jag tagit bort dig och satt mig där istället, att lämna dig & svika dig skulle vara som att ta självmord. Du är den finaste änglen på denna jord och det finns absolut inte någon som dig INGEN kan klå dig INGEN kan få mig att sluta ge dig all min kärlek till dig. Maria? min älskade storayster vi lever och dör tillsammans. Alla kan tycka att livet är skit ibland men med skiner alltid slolen i mitt liv. 

Ibland när jag är ledsen kan jag höra ditt vackra skatt och se dig framför mig, och då torkas alla tårar. Syster så länge du finns finns jag, för utan dig kan jag inte ens gå? Inte ett enda steg utan dig inte ett enda. Om du är nära på att dö så ska jag ge dig min sista luft till dig. Om vi lever i 100 år så vill jag leva i 99 för då slipper jag leva utan dig. 
Jag försöker förklara hur mycket jag älskar dig men jag får inte plats på pappret. Jag älskar dig högre än stjärnorna, mer än våra föräldrar älskar dig INGEN kan älska dig så mycket som jag gör. Absolut ingen. 

Jag är stolt att det är jag som delar kött och blod med dig, du är den som alltid finns vid min sida hur dum jag än är, du är den som bryr sig alltid om mig. Ditt leende på läpparna säger mer än 1000 ord. Ingen annan har din plats i mitt hjärta det lovar jag. Jag skulle kunna dö för dig för jag behöve dig, vem annars skulle finnas och trösta mig? Ingen annan betyder lika mycket som du gör och kommer aldrig göra det i heller. Du betyder mer än allt ingen annan har din plats för där har du livstid. Och om du någon dag säger att du inte orkar mera, då ska jag orka stå för oss 2 tsm. För aldrig att jag sviker dig absolut inte. 

vi bråkar ibland men jag älskar dig endån, ibland har jag svårt att visa de men du är allt i min värld. jag kommer älska dig tills dagen jag tar mitt sista andetag, för jag är född för att säga att jag älskar dig storasyster. ♥ // din lillasyster. 


Kommentarer
Postat av: Mariah kristina elizabeth persojevic kristiansson

aweh älskade lillasyster, mitt egna kött & blod, vad ska jag börja första dagen jag såg dej rakt i ögonen, visste direkt att det är dej jag ska skydda med livet , skydda dej genom allt ont stå upp för dej, att veta att du mår dåligt för att någon dum idiot snackar bakom din rygg finns bara inte. du e min ängel på himlen , du e mitt egna kött & blod min älskade lillaystser som jag aldrig sviker, fine vi bråkar ibland men det gör väl alla syskon det kallas bara syskonkärlek. men inerst inne hoppas jag du vet att du e allt !

nikada bez vas! volim te puno sestra! <3

2011-10-29 @ 14:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0