killar som bara lovar och lovar och håller ingenting, borde inte få existera.

Hejhej alla sötnosar ;) Hur e de idag ? Med mig är det bättre än innan sjukt äckligt förbannad bara, killar är skit thats it! Well, igår sov jag ju hos Cristian var väl helt okej. Jag var hemma runt halv 6 och slängde mig i sängen ringde pappa och planerade helgen *hihi* Ska träffa massa folk i helgen måste träffa Cornelia bland annat, saknar henne som fan. Nu sitter jag bara vid min data och ska snart släcka internet och försöka sova för Michaela knudsen kommer till mig i morgon längtar. Men jag skulle bara visa att jag levde och sånt skit, bloggar mera imorgon puss!;)





Kommentarer
Postat av: Robin Arvidsson

Fin blogg du har, söt är du med :D <3

2011-10-31 @ 11:34:23
URL: http://robiinarvidssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0