baby jag ryser när jag hör ditt namn, det bara är så ..

Hejhej mina söta bloggläsare ;) Hur e de ikväll? Med mig är det bättre nu spydde och sånt innan inte alls tummen upp på det. Nu ligger jag i sängen och snackar med Cristian och massa mysiga låtar, Nu är helgen planerad riktigt skönt. I morgon / i dag fyller min söta ögonsten år min hund han fyller 11 år gammal nej så får vi inte säga. Så det blir och vara hemma med mami hoppas farfar kommer hit också eller så kanske jag åker till han på sjukhuset för måste se hur det är med honom efter allt. På lördag åker jag till ystad och träffar Cristian och sover över där sånt mys. *hihi*;) Ska väl försöka sova eller något, Så vi hörs i morgon elr kanske senare vem vet. Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0