wee found loove

Hallå bloggen, som ni säkert har märkt har jag inte bloggat har varit på det SÄMSTA humöret skojar inte. Men nu är jag tillbaka men funderar starkt på att byta tlll ''nattstad '' pallar inte blogg.se mera, fett jobbig sida, men får se hur det blir med den saken ;) Well vakna vid kvart i 11 för jag skulle gå till skolan men min lärare var sjuk så fick bli hemma jag med tackar man ju inte nej till, idag ska jag städa och plugga behövs verkligen. Hur e de annars med er i dag? :D med mig är det bra, fast riktigt sur för mamma inte vill ge mig pengar till dh så ah..  Men det löser vi right? Men nu ska jag sova ett tag och smsa josefin och be henne komma till mig lite senare, puss!
kICKA HEM DENNA ELLER? ;)

Kommentarer
Postat av: nathalie håkansson

sjukt snygg! :D<3

2011-11-21 @ 12:13:13
Postat av: Twini

vi ses senare idag snuttan ♥

2011-11-21 @ 13:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0