Svar på tal !

Folk säger att man inte ska ta åt sig av allt skit med det går till en punkt till slut och det har det gjort nu. Sitta och kränka och spotta ner på än vad tänker ni med? har ni ingen respekt för någon? helt sjuk.
jag tänker inte peka ut någon i detta jag skriver utan jag är måste bara skriva lite så ni kanske fattar, kan ni sluta kommentera min blogg med ' slampa, fjortis osv '' Jag är ingen fjortis ingen slampa jag kanske bara gillar och visa min kropp och har ni problem med de så behöver ni ju inte kolla eller ens klicka in på blogg, för detta är min blogg och inte eran right? ;) Har aldrig bett er älska det jag gör och föddes absolut inte för eran skull därför tänker jag inte leva efter ERA regler hate it  or love't.
En till sak jag vill ta upp här är om falska vänner falska fittor osv, Finns gott om falska vänner i dagens samhälle. Dem flesta snackar skit om varandra och massa te.x först snackar en person till en annan person kallar den hora tex, så ser man senare på facebook '' jag älskar dig '' för mig är man bara en dubbelmoral och en falsk vän ;)
En äkta vän ska alltid hålla din hand den sviker dig aldrig, dem älskar dig för den du är och int den du borde vara. 

PEAAAAAAACE & LOVE.
Och yes det är en google bild!  ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med dig stumpan.

det är mycket avundsjuka runt omkring oss.



- lämnar dig aldrig bästa <3

2011-11-10 @ 22:33:19
Postat av: johanna.

min pengaaaaaaaaaaaaar. påminner dig bara.

2011-11-13 @ 20:39:15
URL: http://aloyje.devote.se
Postat av: dawg

protip: stäng av kommentarsfunktionen.



(förutsatt att du inte bara vill ha positiva kommentarer, och i såfall är du en attentionwhore:) )



2012-02-04 @ 22:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0