Om du inte letar på dig själv, hur ska du kunna lita på andra då

Ligger i sängen just nu och är över lycklig för mamma var på ullared idag och med sig,hem hade hon en laddare till mig helt över lycklig. Men annars har ingenting hänt har bestämt hela helgen nu iaf, imorgon eller ja idag ska jag till helsingborg vid 9 tiden och möta emelie sen ska vi vidare till ramlösa fixa naglarna & sen ska vi hem hit tror jag och färga mitt hår svart bilb bevis kommer helt klart ;) Sen på kvällen ska jag på tjej kväll med emelie och några andra. På lördag ska jag till Älskling Johan och träffa honom vet inte om jag ska sova där annars sover jag hos pappa, men nu ska jag sätta på en film & dejta kudden och försöka sova faktiskt! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0