Godnatt

*http://www.facebook.com/profile.php?id=839302975
Hej! Har precis nästan kommit in efter en helt underbar kväll med Jesper, var med josefin också har alltid lika roligt med henne *hihi* Ligger i min säng nu och fryser rätt mycket ska väl göra varm chocklad och sen sova i think. guud så underbart när jag var hos jesper satt han på min favorit låt en riktigt sån kärlekslåt då ljusen och pojkvännen bara fattas. Så höll vi hand & sånt mys när vi lyssna på den så underbart,Men ska försöka sova för ska till socialen i morgon. Så vi hörs i morgon bjuder på en bild på mig och bästavän josefin puss!

Kommentarer
Postat av: josefin

jag älskar dig bästavän,

- du är allt och så mycket mer <3

2011-11-09 @ 21:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0