tar tag i ditt liv, för vi lever bara en gång.

tänkte skriva ett smart inlägg nu, som alla läsare ska ta åt sej av!
jag vet att livet kan vara svårt i bland riktigt jävla fuck't, men det blir bra en dag, alla dom som har tagit sitt liv tro mej dom ångrar sej och vill bara komma tillbaka. men dom KAN aldrig komma tillbaka till oss.
så lev livet , så länge du kan, & skratta så mycket du kan och lev livet!
jag tänker inte deppa mera, dom som deppar tänker jag inte snacka med föruttom josefine för utan henne kan jag inte leva. men till alla andra deppa inte försök skratta även om det inte går.
ni behöver ju inte direkt '' älska livet '' , men endån leva det chill , för jag vet att ni kommer klara de!
jag mår inte bra själv, men jag kämpar jag har kämpat sen jag var 5 år då mina föräldrar inte levde tsm mer då rasa min värld i hela mitt liv, men jag kämpar och jag vet att om jag tror på mej själv kommer jag lyckas.
jag vet att bara ni tror på er själv kommer ni lyckas även hur svårt det är, snackar ngn skit om dej så är det bara ett bevis på att dom står i rätt postion o kyssa dej i röven. och fuck alla dessa ryckte ? vad fan någon har skappat dom för att sabba erat liv, men lyckas dom inte och du inte bryr dej , så tycker dom inte det är kul längre då lägger dom ner.  dom som hatar dej skit i de? du har folk som älskar dej för den du är!
spotta på dom smutsten som snackar och förstår ditt liv, fuck dom!
det var allt för mej ,
josefine - du kommer klara detta du är stark jag älskar dej bästavän!
tack för mej .
pusssss!

Kommentarer
Postat av: joosefineeeeeeeee` - där drömmarna blir till verklighet.

ÄLSKAR DIG MEST FELICIA <3333333333333333333333333333

2011-05-23 @ 05:41:39
URL: http://jozzehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0