Jag stod på kanten och tänkte precis kasta mig ut när jag mötte dig, du räddade mig, sedan visade du mig vägen tillbaka till kanten.

jag fattar inte varför jag alltid ska blogga så sent? och sen skulle jag ju inte sova men jo gissa vad jag gör är så dum i hvuet och lägger mej halv 8 på morgonen och så klart vaknar man vid halv 6 :o
så det blev inget som jag hade planerat idag, sen nu sitter jag i jackie soffa och hon sitter vid sängen sånna data nördar vi är, ajja nog om de!
idag händer ingenting klockan är ju redan 21 ; 59 , så sjukt att dagen gått så snabbt..
idag ska jag iaf sova i tid & det lovar jag , för jag måste sova, sen har jag en jävla mensvärk så ligger bara i soffan och gnäller så ont! :(
men nu ska jag vara lite social med jackie,
pusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0