HISS VS DISS

♥ det är snart sommarlov, vilket älskad !
♥ jag älskar musik & att jag är på riktigt bra humör nu för en gångs skull .
♥ och snart är det sommar, vilket älskas , sitta och chilla med kompisar och bara njuta av liten ett tag, man ligga och sola & bli naturligt brun & bada och allt sånt härligt shit !
♥ sen måste jag också hissa min bästavän josefine hedblad [ http://jozzehs.blogg.se/ ] en riktigt jävla bra bästavän ,som alltid finns för än när man behöver prata dej hissar jag verkligen , jag älskar dej mest.
♥ sen hissar jag också att jag äntligen ska flytta ifrån denna jävla hålan ängelholm , fast kommer sakna alla ..
♥ sen sist, hissar jag min bästaväns blogg alltså josefine hedblad's blogg, vilket hon gjorde igår, men den är hur bra som helst & verkligen värd att läsa & följa ! http://jozzehs.blogg.se/
*  jag gillar verkligen inte vädret, det regnar & äckligt , kan inte solen komma snart?
* vilket jag verkligen inte gillar / dissar , är sånna små äckliga horungar som tror dom är ngt? typ sånna som är 12 år , och knullar runder & sånt shit, och röker ? lixom , väx upp va!
* sen hatar jag folk som kallar folk horor, vad jag vet är '' hora'' ? en som säljer sej på gatorna elr vart fan som helst, och det är verkligen jag elr mina vänner.
* sen hatar jag folk som aldrig förlåter, om man står och gråter personen & ber om förlåtelse, och peronen bara skiter i de, och går vidare fan är det för stil! :(
*  sen, hatar jag folk som inte kan hålla sina åsikter om någon annan för sej själv, lixom tycker du jag är ful , så tyck de , men du behöver inte skriva ut det här.
elr någon annan stans,..
puss !

Kommentarer
Postat av: joosefineeeeeeeee` - där drömmarna blir till verklighet.

ÄLSKAR DIG OTROLIGT MYCKE!!!!!!!!!

2011-05-17 @ 16:48:30
URL: http://jjosefinehedblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0