HELGEN

Hej alla sötnosar förlåt för dålig uppdatering men har inte haft tid med att blogga och sånt shit, så nu ska jag berätta vad jag gjort i helgen.
fredagen vet ni redan ..
lördag - kom bästavän till mej vid 2 tiden typ så gjorde v oss här och massa sånt myyys sen åkte vi till h-stad och ''festa'' där men helgen blev inte alls som jag hade tänkt mej som jag skrev '' det ska bli chill och mys ''
med andra ord '' helvete o massa tårar ''
helgen blev ett jävla helvete falska grejer hela högen , folk säger att man ska slå sönder folk men så när man står face to face aaah damp!
men sen bestämde jag mej för att dygna men decka såklart vid halv 7 , och vakna sen vid 12 tiden, så tog vi tåget hem vid 3 tiden var i ängelholm vid 4 så tog man bussen upp till syster och träffa saknade syskonbarnen[neo o' mira] sen hämta mamma mej där vid halv 9 sen kom jag hem , så somna jag fan dirr aldrig sovit så gott i hela mitt liv..
SÅÅÅÅ FUCKING DAMP FÖRST HATAR NI VARANDRA MEST OCH SKA SLÅ SÖNDER VARANDRA, SEN ÄR NI BÄSTAVÄNNER AHH DAMP!
puss

Kommentarer
Postat av: lydia

(;

2011-05-30 @ 16:49:47
URL: http://lydiaalarsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0