gör aldrig något till ditt allt, för när ditt allt försvinner har du inget kvar..

förlåt för jag inte har bloggat på hela dagen , men har sovit som vanligt jag får snart damp på mej själv .
any way ,  gick hem från jackie klockan 4 igår natt för hon var sån jävla mes som ville sova :( så jag gick hem och fyfan vad skönt de är att gå på morgonen i typ en timme ska fan börja göra det mer, så nu kan alla sluta säga att jag är lat hela tiden :(. men så hade jag bestämt mej för att jag skulle dygna,  men när jag kom hem så la mej i soffan med täcke och kolla på bolibompa så söt hehe :). 
så ville jag bara sova så jag var så jävla dum och decka vid halv 10 tiden och vakna så klart klockan 3 så damp på mej själv ..
och sen ringer jackie mej typ vid halv 11 nu ikväll och frågar om jag kan komma t henne, så jag är ju så snäll och gör de, så när man kommer fram till henne så står hon inte där så får lixom stå där i fucking 1 jävla timme sån damp jag hade när hon kom :o och nu sitter man här med jackie i hennes fin rum haha, 
och i morgon blir det först guldfynd i stan och ta hål i navlen äntligen! och sen blir det köpa kläder hem till josefine och hämta kläder och löshåret, färgar också mitt hår i morgon ju!  senare till kvällen ska man till älskade robin med madde och träffa typ massa folk enligt henne , ^o)  och sen ska jag också sova hos älskade robin kmr bli fett chill och lite sånt :) ,
men nu ska jag vara social på msn, och ni får så klart resultat på håret och navlen .:) 
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0