GODNATT

klockan är 04;58 & nu säger jag godnatt , nu ska jag faktiskt försöka sova.
jag har bara suttit och kollat på bb, love !
men nu så ska jag äntligen sova, i morgon ska jag till josefine för det blev inget idag,
så får vi om jag oh josefine träffar jonte fast det är bara kanske.
men annars händer inget, just nu ligger jag bara i mina jogging byxor , & bh för det
är så jävla varmt inne på mitt rum. ja just det i morgon får jag tillbaka mitt löshår, så det
kanske kommer ett litet videoinlägg, och massa nya bilder.
nu ska jag lägga mej under täcket & ta in mina hörlurar och lyssna på myss musik ,
jag kan FAN inte sova utan musik har jag tänkt på . men det var ju somfan vad jag skriver?
nu får jag sluta, så får ni sova gott & ha det chill .
puss

Kommentarer
Postat av: josefin

varför skiter du bara i skolan?

du kommer ju aldrig få någon särskild bra framtid.

du vet att man sluta vara fjortis för typ ett år sen? Löshår är ok men chilla ner lite med sminket hunny.

puss på dig gumman!

2011-05-17 @ 13:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0