glömmer aldrig när den värsta känslan var när man skrapade knäna, och "hejdå" betydde "vi ses imorgon''

förlåt för jag inte har varit aktiv här idag, men jag har faktiskt sovit hela dagen typ :(
jag som inte skulle sova, så somna där vid 9 typ och vakna halv 4 -.-
så det blev inget väla i dag ingen kärlek till de :(
men i morgon ska man träffa anton , josse, jackie och massa andra som vill träffa oss..
och inatt sover man då hos jackie och i morgon vet ni redan vad som händer :)
visst, fan fyfan vad jag är glad.. att helsingborg vann så jävla gött!  
så jävla äckligt av malmö och bara gå på någon sådär, uch .
men ja vi vann, och vi är ju skånesstothet , och det kommer vi alltid vara!
men nu ska jag skratta åt jackie när hon städar kl 02;12 på natten så konstig chey .
vi hörs i morgon , och då får ni bild på min navel & mage :)
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0