förlåt det känns att säga, men det blir nog aldrig vi igen..

jag nu sitter man i kvälinge sov ju hos jonte igår till idag det var sjukt chill :)
idag ska man bara med cornelia och några andra, inte för att jag mår jätte bra, gråter hela tiden typ
''emo '' :( nej men ..
ska kanske också sova hos cornelia längesen vi träffades ju och sånt, och jag känner att jag behöver henne vid min sida.
jag vet att detta verkar som en '' emo blogg '' , men ja mår verkligen inte bra det gör jag inte, men det ska bättras jag lovar. men det känns inte så kul att skriva i bloggen att allt är bra , när det är helt fuckt
och allt är knas då är det bättre att ni får veta vad som händer i mitt liv.
så varför jag inte bloggar så mycket och inte så ofta, men jag försöker blogga varje dag men om ni undrar varför jag inte skriver så mycket är det för att jag har inte så mycket jag kan skriva, för så som jag mår just nu har jag inte lust till någonting..
men ni får ha det bra, så bloggar jag mera senare.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0