felicia cronholm ♥ johanna ejdelind

Felicia Cronholm -
älskling, utan dig skulle jag aldrig stått här jag gör idag, du har alltid funnits för mig alltid.
och du ska veta, utan dig är jag ingenting, verkligen ingenting.
när vi var ovänner, fanns inga ord för hur mkt jag saknade dig, och jag ångra allt jag sa, sa bara det för jag var arg & sur.
jag menade inte dem, för du är världens mest underbaraste person, det är du verkligen.
du lyser upp min natt i mörkret, du är ljuset där samt som du är på dagen, du är ljuset i mitt liv älskling.
jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig vid min sida, jag vill inte ens tänka tanken på att förlora dig.
du är guds ängel, som han har lånat till mig och jag är evigt tacksam.
tänk skulle jag inte ha haft dig vid min sida när jag har mått som dåligast, vad skulle hänt då, jo jag skulle inte stått här jag gör idag, jag kanske inte ens levt idag.
jag är glad att du fick mig kämpa & forsätta leva, det betyder så jävla mycket att du alltid varit vid min sida oavsett vad.
vi har känt varandra ungefär ett år, lite mer till och med, jag kommer ihåg första gången jag skulle träffa dig, jag var jätte nervös eftersom jag skulle träffa min ängel, världens underbaraste person.
vi skrattar, vi ler, vi gråter du är allt för mig älskling, och de orden jag skriver är inte bara ord, utan det är ord med en mening bakom sig, en beytdelse inte ord utan någonting.
jag menar varenda ord jag skriver älskling, tack för att du aldrig släpper min hand min bara min ängel.
tänk en sommar utan sol, ett liv utan glädje, en evighet utan leende, så skulle de känts för mig om du inte alltid funnits hos mig som du gjort.
älskling, du är min kärlek, mina andetag, min själ,min syster, min tvilling, min bästa vän, mitt allt, mitt ljus i livet.
jag skulle kunna skriva en hel bok om dig, en hel bok utan krydd, jag skriver lite förkortat här men jag vill att du ska veta älskling ,att du gör min dag, mitt liv och utan dig går jag under, så mycket du betyder & så mycket jag älskar dig finns det inga ord för, det går helt enkelt inte att beskriva.
// bara din älskling www.johannalouise.myshowroom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0