FELICIA BÄSTAVÄN ♥

Hej gumman. Jag ville bara skriva av mig några rader som jag hoppas att du läser.. Även om denna text aldrig kan beskriva hur mycket du betyder, eller hur mycket jag älskar dig. Men jag ska göra mitt bästa för att försöka förklara för dig.

Felicia, så mycket som vi båda gått igenom. Så mycket som vi sagt och gjort, som vi båda är stolta över eller är missnöjda med. Vi har gjort misstag, det gör alla. Vi ångrar dom, men samtidigt så lär vi oss något. Min bästavän, min andra halva.. Du vet att jag är här för dig, du kan alltid komma till mig när det är skit. Min dörr kommer alltid stå öppen för dig. Jag vet inte vad jag ska skriva, orden bara rinner ur mig.. Men jag ska försöka. Alla gånger som du funnits där och stöttat mig, torkat mina tårar och sagt att allt kommer bli bra. Jag hade aldrig suttit här och skrivt dom här meningarna, orden och bokstäverna om du inte fanns där för mig när det var som jobbigast och svårast. Vi alla går igenom en period där det är skit.. Vissa kommer ur det lätt, och vissa stannar kvar lite längre. Jag har sett botten, allt för många gånger.. Och jag vill inte dit igen. Och tack vare dig så kommer jag aldrig mer dit. Du är ljuset som lyser upp min väg, pilarna som pekar åt vilket håll jag ska gå. Inga hinder, inga rop på hjälp.. Vid dig vid min sida så kommer jag aldrig ge upp hoppet.

Bästavän, gråter du ska jag trösta dig. Är du rädd ska jag skydda dig, är du trött, ska jag finnas där så du kan sova mot min axel. Tänker du dö, tänker jag dö med dig. Tänker du hoppa.. Är jag beredd på att hoppa med dig. Inte ett steg utan dig vännen, inte ett ända. Livet skulle vara knas utan dig. Jag älskar dig Felicia, du är i världsklass om dom orden räcker till. Miljoner stjärnor men bara en på jorden.

Jag älskar dig mitt hjärta!



 
DIN JOSEFINE HEDBLAD KOSKOVIC.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0