du & jag har bara samma efternamn så vem fan ädu?

måste skriva av mej helt ärligt , kräver nt att ni ska läsa elr ngt ..
men iaf, mitt liv är upp och ner nu , min mamma vill inte ha med mej att göra mera,
så jag kommer inte kunna blgoga på ett tag tror jag , måste fixa sovplatst och sånt nu ..
och jag böjar om , har ingen kontakt med min mamma mera,
skojar inte, den som frågar om mitt gammla liv jag slår ihjäl er!
för jag pallar inte ha det såhär mera, klart man bråkar med sina föräldrar men vad inte såhär mke?
bara du öppnar käften här, så får man problem ,så får man sånna svar som tar rakt in i hjärtat på mej ..
att bara vara en här hemma, som en slav? diska & sånt gå ut med hunden ..
jag pallar inte sånt här mera, så tack för du slängde ut mej .
jag lovar dej läser du detta mamma? så far åt helvete med dej, för du bad mej dra, & det kommer jag göra också .

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart vill du komma? DU GÖR VÄL ALDRIG NÅGOT HÄR HEMMA DISKA GÅ UT MED HUNDEN NÄR GJORDE DU DET SIST? SLUTA LJUG.../MAMMA

2011-05-19 @ 12:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0