Baby let's take this time let's make new memories,

sitter i min soffa nu och snackar med robin på msn :) , ska sova i tid idag fast nej !
nej men aså,snart ska jag ringa söta robin och snacka med han lite. sen ska jag nog sova för jag ska till han i morgon ,ska inte göra som förra gången och somna i hans soffa dirr haha ! :(
annars händer nog ingenting mer idag, har varit en rätt jobbig dag mycket som har kommit upp i huvet & sånt, men det känns lite bättre nu.
fan var det för snack att jorden skulle gå under? jag lever mer än jag som lever? haha ! :)
- ska ta tag i mitt liv nu , sluta deppa livet , och älska livet
bjuder på en gaaaammal bild
puss.

Kommentarer
Postat av: d

Du är det finaste jag sett

vill verkligen prata mer med dig



adda mig ? :$



[email protected]

2012-02-24 @ 15:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0