Aldrig att jag kommer förlåta dej svin .

förlåt för jag inte bloggat men jag har varit hos jackie och hade inte datan med mej .
igår var man med jackie riktigt chill har inte varit med henne på länge.
jag hade typ världens sjukaste ide' igår, att vi skulle gå hem t mej vid typ 5 på morgnen ,
men jackie var så jävla tråkig hon bara sov hela tiden :(
så det blev inget med de, så jag fick gå och lägga mej men somna inte fråns typ halv 6 på morgnen.
men jackie somna fan efter 12sek typ . sen vakna jag vid halv 7 av att hennes mamma hade lite damp på mej & jackie för vi inte hade diskat :(  men ja sen somna jag om igen typ..
sen väckte jag jackie vid 8 tiden, så gick vi upp och la oss..  så vakna vid 1
så gick vi ner till polisen ville spotta och pissa på stället men jaa..
så satt ja och jackie sjöng '' hela la hatar polisen, '' så kolla en jävla blondin på oss som vi var dumma elr ngt :(
och nu händer inte så mycket , vi ligger typ i sängen & lyssnar på massa mysiga låtar te.x danish - över nu , kärlek t den! :)
men ja, bloggar mera senare,
puss.

Kommentarer
Postat av: B E C C A

fiin blogg!♥

2011-05-18 @ 21:17:56
URL: http://beccaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0