nu kör vi, HÄR röjer vi.

Hej alla sötnosar. inte alls att man blogga för typ 100 årsen? men det är ändring nu är tillbaka nu babe's. 
Och denna gången dissar jag inte, utan kommer blogga mera. Men ligger i sängen och snackar med chill folks och hör typ en skön låt nej men ahh :( . Ska snart packa för har inte orkat börja än flyttar ju till småland redan i morgon fett segt men endån rätt chill, Jag hoppas på det bästa såå får vi se hur det blir med de.  Men ah just de? kommer inte sitta och berätta hur dåligt jag mår utan det är min egen sak tänker inte leta massa uppmärksamhet, UTAN jag lever mitt liv och bölar inte en massa slut på den tiden nu.  Men nu får jag lyffta på mitt feta asss o börja städa och packa klart det sista :) 
pusss. 


Kommentarer
Postat av: emelie möller

Inte för vara elak , men lägg inte ut sånna bilder. Du får en massa med rykten om dig med att du är Billig o en Hora o sånt. Du vet nog väl att du inte är de? För ditt egna bästa , va lite mera påklädd. Mindre rykten. Tänker bara på hur själv ja va den som hade rykten , inte alls trevligt. Man sänker ner sig..

Tänk på det bara! du gör som du vill haha

2011-06-28 @ 19:06:45
URL: http://sfmg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0