när jag var barn ville jag vara vuxen , nu är jag vuxen och vill tillbaka..

skriver av mej ber er inte att läsa , men dom vill ha svar så får ni de här..
mitt liv är upp och ner , jag fejkar för det mesta mina skratt..
mitt liv har rasat TOTALT, det går inte förklara med ord hur mitt liv är, det är bara ett helvtete..
visst man ska alltid se positift men känner att jag inte kan de längre,
jag somnar med tårar och vaknar med tårar mitt i natten. 
ni får säga '' men ta ditt liv ,ingen vill ha dej här '' , fortsätt med era ord gör de!
jag trodde aldrig att man kunde trycka ner en person såhär lågnt ner, jag trodde inte man ville de.
men det finns människor där ute som skrattar och ler åt detta, fyfan!
men mitt liv blev tussen gånger värre för 5 årsen då jag blev mobbad för jag var tjock,
därför är jag så smal nu, jag svälte mej själv och gick ner 15 kilo..
och nu blir jag '' mobbad'' för jag är en hora, jag bryr mej inte mera, 
grattis ni har lyckats för 3333 gången, hoppas ni är nöjda! 
sen dog min pappa,  mitt liv rasade då .. 
sen ber min bror mej dra åt helvete, då rasa det duktigt mke.. 
jag kan inget göra gråtit snart i 2 månader jag har skärt mej aldrig mått såhär dåligt,
mitt hjärta är förstört nu, mitt liv är helt borta, min själ är borta förlängesen!
min kropp är kvar här, men snart är den också borta.. 
så jag hoppas nu att ni somnar med ett leende på läpparna och har i tanken '' vi lyckades ''
puss..

Kommentarer
Postat av: Nattah

gumman, du vet exakt vart du har mig & jag ställer upp till hundra %

du vet vad mitt nummer är, ett samtal bort & jag lovar att jag lyssnar på dig, du är bäst gumman, & lyssna inte på avundsjuka folk, för dom är vill bara trycka ner dig för att dom vill vara som dig!

Jag vet att du inte har det lätt, men jag finns endån, jag älskar dig gumman! <33

2011-06-07 @ 23:31:36
URL: http://www.nataliesimonsen.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Din pappa lever!

2011-06-08 @ 09:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0