förlåt för sjukt dålig uppis sötnosar.

hej sötnosar!
förlåt för sjukt dålig uppis men jag har verkligen inte haft lust att blogga på några dagar.
i helgen har jag varit med Nattah sötnosen min hehe:( , och vi har haft riktigt kul förutom att en person håller på och snear på allt..
igår åkte man in till stan med nattah och träffa anton och vi skulle bada i gröningen, men det blev inte för vi följde med anton hem och nattah blev i puttad av massa folk i havet heheh så söt !
sen åkte vi typ hem vid halv 12 , så när vi kommer till stan har bussarna slutat gå damp!
så nattah's mamma fick komma och hämta oss, men jaa!
nu ska vi dra ut, och chilla runder i think ,
men jag bloggar mera senare jag lovar.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0