TRÖTT ELR VAD !?

sötnosar sorry för dålig uppis, men jag ska bättra mig lovar! 
men iaf, är sjukt trött ont i hela min kropp har ju jobbat hela förra veckan och denna, ska också jobba hela jävla sommaren. JAJJA tjänar pengar och det gillar vi (y' elr? I dag händer typ ingenting ska bara ligga och chilla och ta de lungt aså. För i morgon ska jag ju också jobba , fast inte på fredag för då ska .. JAG HEM! 
Ska till öland på måndag med min underbara familj, halvt normala haha! Så måste packa och grejer, allt jag packat upp ska ner igen. Men ska tillbaka här sen ju . Och nästa vecka ska jag träffa ÄLSKADE KANELLA! , fyfan längtar sönder mig. Och just det jag måste köpa låshår det är något jag måste ser för jävlig ut utan ju. 
Men iaf, Jag finns på min mobil jag ringer gratis så jävla gött, vill ni att jag ska ringa så skicka ett sms, så ringer jag. Känns som jag inte har något liv, Men ahh skriver för mke. 
nu ska höra på sköna låtar och lite sånt. SÅ ni får ha det bäst för det ska fan jag ha! 

FETASTE KYSSEN TILL MIN LÄSARE, GLÖM INTE FRÅGA PUSSS
GAMMAL BILD O SÅ YEEEESSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0