nej men typ? tja, typ hejdå? HAHA

Tjaa babe's , fett bra med mig idag vet inte varför, elr jo det vet jag! Jag ska till skåne i morgon och jag längtar med fett mycket. Nu ska jag typ packa som fan, elr ja inte som fan men mycket ska jag packa. Ska ju till öland på måndag ska bli fett med mys! Sen träffa kanella kärlek t de aså! Men ingenting händer idag jag typ bara taggar 2 timmars tåg i morgon, men ni får vara riktit jävla sociala på mobilen aså. Sen när man kommer till pappa komme älskade nathalie till mig och sover hos mig, sen ska vi in till helsingborg, sen kanske det blir malmö vad vet jag? 
Men vill ni ses så hör av er babe's .
FETASTE KYSSEN FRÅN FELICIA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0