I do not care a damn about you more, you are nothing ..

Babe's ska snart sova är riktigt trött, har sovmorgon i morgon . Det ska bli så jävla skönt att få sova ut lite. 
Well, Jag är faktiskt lite gladare nu än innan, längtar så sjukt mycket till helgen. AJJA, i morgon ska jag nog bara städa och packa så det är klart, så slipper jag göra de på torsdag. Just det på fredag elr ngt, ska jag träffa challe tror jag, ska bli så sjukt skönt att bara få träffa han och snacka ut, Ska även träffa Maja som jag saknar mest. Så vi ska väl hitta på något, Kankse hon sover hos mig på lördag det vet jag inte hoppas iaf. Men ska nog fortsätta kolla på film hipp hipp hora. Säger också grattis till anton min lillebror som blir 15 år idag ! :) 
Ska sova snart, så ni får ha en nice natt men ja.
FETA KYSSAR FRÅN FELICIA '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0