HISS VS DISS *

- Tänkte köra igång med en hiss, Tänker typ hissa 6 stufs typ.
♥ ~ Jag vill hissa alla mina underbara vänner, som Alltid har funntis vid min sida, Men vill tacka en person extra mycket Kanella. 
♥ ~ Tummen upp för att jag mår så jävla bra nu, Det är riktigt nice. 
♥ ~ Hissar också att bo ute på landet, Det är en frihet, 
♥ ~ Och en fett hiss , För vi ska fixa den fetaste poolen här! 
♥ ~ sist men inte minst, Ska få en iphone och byta nr.
* ~ en sak jag dissar hårt, är falska vänner som låtsas spela ens vän, Och säga att man finns? Och sen när det gäller dissar man rakt av och tar täcket över huvet. 

*~ Jag hatar mest av allt, folk som ljuger, ljuger en rakt upp i fejset och vågar inte stå för något. 

* ~ Och en feeeeeeeeeeeeet diss till vädret.
Ni får fler hiss och diss - varje dag, så lägg o följ bloggen. 

FETASTE KYSSEN FRÅN FELICIA BABE'S . 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0