Du är bara någon som har samma efternamn som mig, inget annat.

hej sötnosar, har inte bloggat någonting idag, har inte orkat helt seiöst.
Gick upp typ klockan 7 idag, för jag jobbar ju som sagt well , höll på att somna på golvet när jag plockade godis var så jävla trött. Och det är jag fortfarande, Men ska snart sova tror jag ska typ kolla på någon chill film, för just nu är ja bara så arg och besviken och varför? tänker jag inte skriva ut här. Men annars mår jag skit bra, kommer dagar då allt känns skit, men även dagar då allt känns så jävla underbart. Och just de? har ny sån header sak? josefine gjorde den t mig, så söt hon är. Så nu är den Mycket snyggare än innan, tröttnade på den. well, hoppas inte ni tkr min blogg är allt för tråkig, för då får ni skriva elr ja, Ska väl kolla film nu,
FETASTE KYSSEN FRÅN FELICIA. '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0