whääää, dagen.

hey sötnosar känner mig så jävla fin, haha nae, driver idiot. Hej ,
Aso jag måste verkligen skärpa mig jag lovar, för så har får det inte gå till, SÅÅ nu jävlar bitches. 
Som alla vet så bor jag i värnamo, men är hemma nu, Och här ska nog fan bli, Jag pallar inte åka hem dit. 
Men iaf, i dag har jag inte gjort ett skit, mitt älskade knasiga syskon barn har varit här. Så jag har varit med henne hela dagen, sen kommer min syster hit som har förstorat läpparna, Så jag bara skriker ut när jag ser henne '' äntligen har jag en kissie i familjen! :) haha. hon blev ju inte så glad men ah, Nu snackar jag med älsklings marcus på msn, Och ska snart sova. Ska till mormor i morgon, Och sen dra till natta en stund, och sen KANSKE älskling ska sova här, vilket jag hoppas! Men ja vi hörs i morgon, bjudr på en bild hemma hos älsklig på  
FETASTE KYSSEN FRÅN FELICIA '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0