Mysigt

Ligger i sägen nu och det är skitskönt Saknas bara min underbara pojke vid min sida. 
Kollar på hipp hipp hora också, sån jävla fail film aso. Och fett störigt jag är inte alls trött? bud på att dugna babes? ;) Fast nae, kommer ALDRIG palla de för trött för sånt haha. Och Marcus är inte social på msn , för han sitter och spelar sitt jävla spel jippie elr inte. Men i morgon hoppas jag att han ska sova här, för annars aso vet jag inte vad jag gör. Well, vet inte vad jag ska göra nu, ska väl fortsätta kolla på film & snacka med marcus.Sen ska jag nog sova. 
Så hööörs i morgon sötnosar, Ni får sova gott, om ni inte redan sover? haha. Bjuder på en sån jätte söt bild :D 
FETASTE KYSSEN FRÅN FELICIA'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0