tänk dig i själv in i min sitvation.

.. Jag har tänkt på en sak att varför ska alla klaga på alla andra? Förfan sköt ert eget, Så sköter jag mitt. 
Weeell, Jag har tänkt på en sak? Hur kan man sänka en person så långt ner som ni gör,att skriva varje dag '' ta ditt liv så gör du världen en tjänst '' Jag fattar inte hur man kan skriva något sånt Ni äckliga saker kanske inte fattar hur alvarligt det är, Att personen faktiskt kan ta sitt liv, För man pallar inte hur mycket som helst? Jag är ingen jävla robot, jag är en människa precis som ni. Jag har också känslor jag vet att man inte ska ta i mot alla grejer och ta åt sig. Men jag orkar inte höra dessa ord varje dag vaje sikund. 
Ni säger '' haha du mår inte ens dåligt , du tycker bara synd om dig själv '' Men nej så är det inte! Jag mår verkligen dåligt det gör jag, men försöker inte visa de, Försöker göra folk glada för jag vet om att mina vänner dom jag har kvar, vill se mig le, för ler inte jag ler inte dom.  Men ni som inte tror jag mår dåligt? prova en dag i mitt liv. 
Prova vakna på morgonen och känna näven i magen, och ställa dig upp och gråta när du ser dig själv i speglen för mitt äckliga jag. Gå in och väg dig och se hur kilona ramla av, Ta på dig mina skor och få blickarna som gör så jävla ont. Försök gå när någon annan puttar ner dig, Prova kämpa som jag gjort, prova förlora alla dina vänner du har. Prova gå igenom de jag gör, Dagen du gjort de, så kan ni komma och säga vad ni tycker om mitt liv, om inte ni mådde dåligt. GÖR DE! För ni kommer få chock, om hur min dag är varje dag.
Jag har mist nästan alla mina vänner som jag haft genom åren, Jag hade en jag svek allt för, jag gjorde allt för den personen ni har hört honom i mina depresiva sms, bilder, texter? Den personen gjorde mitt liv bäst. 
Fråga inte vad som hänt, och kom inte med ett ynkla '' finns '' För ni menar inte ett skit av de. För hade ni funnits för mig? så hade jag inte mått som jag gjort, Jag hade inte fått kämpa för mina andetag för ni skulle gett mig er luft.  Men jag hoppas att ni somnar bättre framöver, Och har tanken i huvet och ett leende på läpparna och tänker '' yes jag lyckades, nu kanske hon dör '' Jag hoppas verkligen att ni en dag dör , Jag är ingen som hoppas på sånt och snackar skit om folk och pekar ut folk? Men ni har ljugit mig rakt upp i huvet, gång på gång. Lovat mig saker gång på gång. Och ärligt talat är jag trött på de!
Jag vet att ni kommer kommentera denna texten '' sluta söka uppmärksamhet '' Jag söker ingen uppmärksamhet, utan det är såhär det är. Och det är min blogg, jag skriver vad jag vill, Så sluta klaga aldrig bett er älska de jag gör, Aldrig bett er läsa det jag skriver.
peace - i just say fuck you and smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0