seg

Ligger i sängen och chillar typ, hur e det med er? nej driver pucko. 
Men ja, det är väl bra med mig, Vad har man gjort idag? Jag vakna typ 1 idag, 
Så frågade jag josefin om vi skulle träffas, och självklart kommer hon till mig. 
Så gjorde v mig och lite sånt, Och när hon kom, så gick vi ner i stan, och köpte mobil väska
till mig, Och en rätt fin tröja på h&m för bara 30 kr, Och nu sitter vi bara och softar och typ lite sånt. 
Vi ska nog gå ut en stund, Och i morgon får jag äntligen min iphone. Och jag SKA , elr jag vill träffa min marcus. 
Men så klart är han sjuk, Inte ovanligt om man säger så. Men ja nu ska vi inte sitta här vid datan mer, elr jag vet inte. Men jag bloggar mer senare, 
FETASTE KYSSEN FRÅN FELICIA '

Kommentarer
Postat av: Josefin

kärlek till dig hjärtat ! <3

2011-08-16 @ 22:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0