Godmorgon

Godmorgon, elr godmiddad kanske, precis typ vaknat trött som en jävla svin. 
Ligger bara i sängen och typ äter chips, tjockis haha. Mår så jävla bra just nu, Men iaf 
Idag får jag min iphone hippi glad & sen kommer nog marcus till mig men jag är riktigt trött, Så
vi får se hur det blir med den saken. Just nu är jag helt död, Och orkar inte tänka alls.
En sak jag tänke ta upp nu, är en privat sak men min blogg aldrig tvingat er allt läsa. 
Jag har tänkt på en sak jätte länge, Jag vill hoppa av skolan, men om jag gör de har ja sabbat hela min framtid. 
Men jag är så jävla skoltrött, Så jag kommer aldrig palla skolan.  
Och det är något jag vet, Men ja vi får ta oss i kragen, & försöka fixa detta. 
Bloggar mera senare, 
FETASTE KYSSEN FRÅN FELICIA '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0