Gästbloggning på G !

Hejsan Felicias läsare:)
Ville bara göra ett litet inlägg och se till att ni läser mycket och följer henner underbara blogg. Själv delar jag blogg men en polare till mig så ni får vara jätte söt och kolla in den med tycker jag länkar den vid bilden.gillar ni skitsnack och skvaller så är det en blogg att följa, kan la skriva lite om mig o' Felicia när jag endå håller på. Träffade henne via hennes ex för ca 1,5 år sedan kanske mycket trevlig liten flicka började med att vi bråka men haha det blev ju bra tillslut vi har gjort massa skit tillsammans från att smita ut på kvällarna till att sitta på sjukhuset tillsammans, Det är sjukt men innan jag slutar ville jag bara säga att jag älskar dig gumman, / Din egen storasyster EMELIE <3
MIIIIN BLOOOGGG ! LÄS DEN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0