18 augusti 2011 Marcus. ♥

Sitter i josses säng just nu, elr ja ligger ner är riktigt jävla trött och jag som skulle dygna. 
Well, idag har jag varit med älskling, josefine & david riktigt soft, en hääärlig underbar dag. 
Skulle tillbaka till värnamo, men det blev inte av, för jag ville verkligen inte tillbaka, Och jag ska
inte tillbaka i heller, För jag vill inte lämna alla här, Så mamma fick ju damp på mig, men jag pallade inte bry mig. 
Men iaf? det blev ett kort inlägg men kan bjuda på 2 bilder, Och i morgon ska ja ha min iphone, för ingenting
blev som planerat idag, Så i morgon har jag nytt nr och allt! riktigt gött,
Men ja, ska sova som en jävla jude nu, HAHAH driver idiot, Nej men godnatt,
FETASTE KYSSEN FRÅN FELICIA '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0